0

מהם היתרונות של קורס מקוון?

מה זה בעצם קורס מקוון?

קורס מקוון הוא קורס שנלמד מהבית. הקורס יכול לעבור דרך המחשב האישי, דרך הטלפון הסלולרי, דרך האינטרנט או דרך כל מוצר אלקטרוני אחר ומשולבת בתוכו תקשורת א-סינכרונית ותקשורת סינכרונית.

  1. למידה סינכרונית היא למידה המתבססת על מפגשים מרחוק בין התלמיד למורה, למידה כזו לדוגמא היא שיעורים המועברים דרך הזום. בסוג למידה כזה, האינטראקציה בין המורה לתלמיד היא מגוונת ועשירה בנתונים שרלוונטיים לאותו שיעור והיא מאפשרת לתלמיד לקבל תשובות בזמן אמת ולמורה להתאים את השיעור לתלמיד.
  2. למידה א-סינכרונית היא למידה שבה אין אינטראקציה בין המורה לתלמיד בזמן אמת. בפני התלמיד פתוחים כל חומרי הלמידה המוכנים מראש (הקלטות, מצגות, תרגול) וגם האופציה ליצור קשר (שאינו מידי) עם המורה, דרך הודעה, שיחת טלפון, מייל ועוד.

מה היתרונות של קורס מקוון על פני קורס פרונטלי:

  1. ניצול זמן יותר יעיל- אדם שמבצע קורס מביתו לא נדרש להגיע למקום מסוים, וכך חוסך את זמני הנסיעה. בנוסף, אדם יכול ללמוד בזמן והמקום המתאים לו.
  2. נגישות לחומר הלימוד- חומרי הלימוד שנמצאים באתר הנגיש לכולם מקלים על סטודנטים ותלמידים שהחסירו מהשיעורים. בנוסף, הם מאפשרים למי שצריך על החומר כמה פעמים (לדוגמא בהרצאות מוקלטות)
  3. התאמה אישית ללמידה- כל תלמיד יכול להתאים את קצב הלמידה בהתאם להספק וליכולת שלו. כאשר כל החומרים זמינים לכולם כל הזמן, אנשים יכולים לבחור מתי לעבור עליהם בהתאם ללוח הזמנים והיכולת שלהם והאם לעבור כמה פעמים על נושא מסוים.

קורס מקוון אמנם דורש מהתלמיד משמעת עצמית, מוטיבציה גבוהה ויכולת למידה עצמית טובה, אך הוא מאפשר גמישות רבה בזמני הלמידה, מאפשר התאמה טובה יותר לכל תלמיד ותלמיד וחוסך זמן יקר.

גם לנו בנקר מדיק קיימת אופציה לבצע קורס עזרה ראשונה בצורה חצי מקוונת: החומר העיוני מועברת דרך לומדה שנשלחת אליכם, שבסופה מבחן עיוני. החומר המעשי מועבר בצורה פרונטלית יחד איתכם.

אנו מאמינים כי העברת הקורס בצורה חצי מקוונת היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לעבור בהצלחה קורס עזרה ראשונה. בצורה כזו גם עברתם על כל החומר העיוני הנדרש בזמן המתאים לכם ובצורה הנוחה לכם, וגם קיבלתם מהמדריכים שלנו את ההדגמה והידע הפרקטי למתן עזרה ראשונה.