0

רישום להדרכות עזרה ראשונה

סננו לפי “מיקום בארץ” בכדי להציג את המועדים הרלוונטים עבורכם. לאחר מכן בחרו מועד, סמנו את היקף השעות המתאים ומלאו את הפרטים שלכם (צריכים רענון? בחרו “רענון עזרה ראשונה“)


לאחר ההרשמה תקבלו מאיתנו קבלה, את פרטי המפגש והוראות הכניסה ללומדה באופן אוטומטי.

כבר נרשמו דרכנו להדרכת עזרה ראשונה החל מ2010
הידעת? 0 לקוחות

מענה לשאלות נפוצות

לאחר סיום קורס עזרה ראשונה או רענון עזרה ראשונה, תשלח אליכם תעודה עד 48 שעות לאחר ההדרכה. במקרה של אי קבלה או טעות בתעודה, תמיד אפשר ליצור איתנו קשר בכל אחד מהערוצים או בטופס “איפה התעודה שלי”

 

רופאי שיניים, מאבטחים ומדבירים: קורס עזרה ראשונה בהיקף 8 שעות.
סייעות וגננות: קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות.
מאמני כושר וכלל מקצועות הספורט: קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות.
מדריכי טיולים ומדריכי ירי: קורס עזרה ראשונה בהיקף 44 שעות.

 

במידה וביצעת קורס עזרה ראשונה, בכל היקף שעות, בשנתיים האחרונות – אתם יכולים לבחור באפשרות רענון עזרה ראשונה.

שימו לב, על פי הנחיות משרד הפנים, מדריכי ירי בלבד נדרשים ברענון של 22 שעות (יש לבחור “קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות”)

נקר מדיק מבצעת קורסי עזרה ראשונה ורענון עזרה ראשונה בצורה היברידית. הלמידה מתחילה בלומדה מתוקשבת שיש לבצע בבית, ולאחר מכן יתקיים מפגש מעשי לצורך שיעור עם המדריך, תרגול ובחינה מעשית.

על פי הנחיות משרד החינוך העדכניות ביותר, סטודנטים להוראה נדרשים לבצע קורס עזרה ראשונה בהיקף 30 שעות. בכדי להציג את המועדים בהם מתקיים הקורס הספציפי הזה, יש לסנן לפי “היקף שעות” ולבחור “30 שעות עבור עובדי הוראה”, או פשוט לבחור מועדים שכותרתם “עבור עובדי הוראה”

לאחר ההרשמה, תקבלו למייל ובאסמס הוראות כניסה ללומדה המתוקשבת. לאחר התחברות על פי ההוראות, תפתח עבורכם גישה לסרטונים, מצגות ושאלות לתרגול שהם החלק העיוני בקורס עזרה ראשונה או ברענון אליו נרשמתם.

הוראות הכניסה ללומדה המתוקשבת ישלחו אליך למייל ובאסמס מיד בסיום ההרשמה. ההוראות ברורות ומסודרות, אך אם עדיין יש לכם שאלות, ניתן לפנות אלינו בכל אחד מערוצי ההתקשרות השונים. שימו לב, את הלומדה המתוקשבת יש לבצע כתנאי לקבלת התעודה.

תלוי בקצב למידה שלכם 🙂

הלומדה ערוכה למספר השעות הנקוב בה, אך מספר השעות בפועל משתנה מלומד ללומד.