0

הדרכת עזרה ראשונה לעובדים – כל האופציות

קורס עזרה ראשונה לעובדים

מה הסיבות שבגללן עובד צריך לבצע הדרכת עזרה ראשונה?

בכדי לענות על השאלה הזו, נצטרך ראשית להבין מה היתרונות של קורס עזרה ראשונה, או ליתר דיוק מה היתרון בכך שהעובד שלנו ידע כיצד להגיש עזרה ראשונה.

ראשית, הדרכת עזרה ראשונה כשלעצמה היא אירוע מגבש בחברה, אשר נותן לעובדים תחושה שהמעסיק דואג לשלומם, ובעיקר שיש על מי לסמוך. לאחר שהעובד עובר הדרכת עזרה ראשונה איכותית, הוא רוכש בעצם את הכלים להגיש עזרה ראשונה ולהציל חיים הלכה למעשה. 

בין הנושאים בקורס ניתן למצוא החייאת מבוגר, ילדים ותינוקות, סילוק גוף זר, טיפול בעילפון, עצירת דימומים ועוד, בהתאם לסיכונים בחברה או דרישות החוק.

עד כאן הסיבות ההומניות שבגללן עובד צריך לבצע קורס עזרה ראשונה. יתרה מכך, החוק מגדיר מיהם האוכלוסיות שחייבות בהדרכת עזרה ראשונה, כך שמעבר לסיבות המובנות מאליהן, נכנס גם הפן החוקי אשר מחייב את המעסיק להזמין חברה להדרכות עזרה ראשונה למשרדיה.

אם כך, באיזה חברה לבחור?

מכיוון שהמאמר הזה נכתב באתר של נקר מדיק, וכותב המאמר הוא כמובן עובד בנקר מדיק, אפשר להגיד שאנחנו קצת משוחדים 🙂

בכל מקרה, אנו ממליצים לכם לבדוק כמה פרמטרים כאשר אתם נדרשים לבחור חברה שתבצע הדרכת עזרה ראשונה במשרדים שלכם. ראשית, בחרו חברה אשר פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומתחייבת להכיר את החוק ולהביא את התכנים הרלוונטים. שנית, בחרו חברה עם ארסנל מדריכים רחב, כך שגם אם מדריך חולה, או שנבצר ממנו להגיע מכל סיבה – תמיד יהיה מחליף שיגיע ויקיים את ההדרכה על הצד הטוב ביותר. בנוסף, בקשו לקבל המלצות או ביקורות חיוביות מחברות אחרות במשק.

ולמה לבחור בנקר מדיק? אנחנו יכולים להגיד בגאון שאנחנו החברה המובילה בישראל להדרכות עזרה ראשונה. עומדים בדרישות משרד הבריאות, מתחייבים לסילבוס מותאם לסיכונים במקום העבודה שלכם, מעסיקים למעלה מ150 מדריכים בפריסה ארצית ועובדים עם החברות הגדולות בישראל. בין לקוחותינו ניתן למצוא את משרד המשפטים, אינטל, מכון וינגייט, מכללת לוינסקי, סיבוס, כללית ועוד חברות רבות אחרות. כולן מרוצות וממליצות 🙂

האם לשלוח את העובדים לקורס עזרה ראשונה עצמאי, או להזמין חברה אלינו?

שאלה חשובה, והתשובה היא נגזרת ישירה של כמות המשתתפים שיגיעו להדרכה. החישוב הוא די פשוט – כאשר יש לכם למעלה מ5 עובדים שנדרשים לבצע הדרכת עזרה ראשונה, עדיף לכם להזמין חברה שתגיע אליכם.

מדוע? בממוצע ארצי, עלות הדרכת עזרה ראשונה באופן עצמאי, כזו שנדרש בה הגעה של עובד לאחת מהשלוחות של החברה, נעה בין 250 ל350 ש”ח. כלומר, על 5 עובדים תשלמו בממוצע 1,500 ש”ח. אם תזמינו חברה שתגיע אליכם, תקבלו לרוב מחירים שנעים בין 1,000 ל1,500 ש”ח, כך ששווה יותר להזמין את החברה אליכם. חוץ מהפן הכספי, תגלו שהרבה יותר נוח להזמין מדריך אליכם.

אם בחרתם בכל זאת לשלוח את העובדים לבצע הדרכה באופן עצמאי, המשיכו לפסקה הבאה.

קורס עזרה ראשונה בפריסה ארצית

מעבר ליתרונות שציינו בפסקאות מעלה, נקר מדיק מפעילה 10 שלוחות בפריסה ארצית, אליהן ניתן לשלוח את העובדים היקרים שלכם, שיחזרו חזרה למשרד עם תעודת עזרה ראשונה מאושרת.

בין השלוחות ניתן למצוא את חיפה ועפולה בצפון, תל אביב, נתניה, ראשון לציון וירושלים במרכז ואת אשקלון ובאר שבע בדרום. בכל אחת מהן מתקיימים קורסי עזרה ראשונה בכל ההיקפים, החל מ4 שעות לימוד ועד ל60 שעות.

עדיין מתלבטים? חייגו אלינו וקבלו ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי: 077-9721450, או שלחו מייל: office@nakarmedic.co.il