0

קורס עזרה ראשונה עם החברה המובילה בישראל

נדרשים לבצע קורס עזרה ראשונה בפעם הראשונה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא את כל המידע שיעזור לכם לבחור את הקורס הנכון עבורכם, בצורה היברידית או מתוקשבת, קרוב למקום מגוריכם.

למי מיועד קורס עזרה ראשונה?

נתחיל ונאמר שהדרכת עזרה ראשונה היא חיונית לכל מי שמתכנן בשלב כזה או אחר בחיו לפגוש בבני אדם, ויש לכך שתי סיבות עיקריות. הראשונה, היא שבטבע שלנו לא נרצה מעולם להרגיש חסרי אונים כאשר יקרה מקרה שידרוש טיפול רפואי והגשת עזרה ראשונה. השנייה, היא שהטיפול הוא באמת פשוט, עבור מי שביצע קורס עזרה ראשונה ורכש את הכישורים הבסיסיים לביצוע החייאה, שימוש בדפיברילטור, טיפול באדם נחנק וביצוע סדר פעולות נכון בעילפון.

מלבד העובדה שקורס עזרה ראשונה הוא חובה לכל פלחי האוכלוסייה, ניתן לשים את האצבע על לא מעט אוכלוסיות אשר נדרשות לבצע את הקורס על פי חוק, בהגדרת הרגולטור האחראי עליהם. לדוגמא, משיטים מחוייבים לבצע קורס עזרה ראשונה בהיקף 44 שעות על פי הנחיות מנהל הספנות במשרד התחבורה, אחיות, רופאי שיניים וסייעות רופאי שיניים נדרשים בביצוע קורס עזרה ראשונה אחת לשנתיים על פי הנחיות משרד הבריאות, מורים אף הם נדרשים לביצוע קורס עזרה ראשונה בהיקף 30 שעות אקדמיות על פי משרד החינוך, וכן הלאה, עד למאמני כושר, סייעות וגננות, מאבטחים, עובדים בחברות גדולות ועוד. בשורה התחתונה, יש סבירות גבוהה מאוד שהאדם שלידכם עבר קורס עזרה ראשונה, וזו בדיוק המטרה שלנו!

קורס עזרה ראשונה

איך אדע מה הקורס שמתאים לי?

אל דאגה, אנחנו איתכם. בנינו אתר מקצועי ומפורט אשר מכיל את כל המידע שיעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה בנושא קורס עזרה ראשונה. בתפריט מעלה, תוכלו לראות פילוח קורסים לפי אוכלוסיות, היקפי שעות ואף מיקומים בארץ, כדי להבטיח לעצמכם את הקורס המדויק ביותר. עדיין מסתבכים, או מתלבטים בין כמה סוגי קורסים שונים? הצוות שלנו מכיל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אשר ידעו תמיד לייעץ לכם בנושא וישמחו לעשות זאת בכל שעה.

 

מצאתם את סוג הקורס שמתאים לכם? בנינו עבורכם מערכת הרשמה אוטומטית לקורס עזרה ראשונה, ואף לרענון שנדרש בכל שנתיים. כך, תוכלו לבחור לעצמכם את המועד המתאים ביותר לקורס, לבחור שעה, להירשם ולשלם דרך המערכת. מיד לאחר ההרשמה תקבלו מאיתנו מייל מסודר עם כל הפרטים על הקורס עזרה ראשונה שבחרתם.

מה נלמד בקורס עזרה ראשונה?

כפי שניתן לראות באתר, קורס עזרה ראשונה מגיע בהיקפים שונים ומיועד לקהלי יעד מגוונים. אתם בעלי מקצוע שמחוייבים בקורס עזרה ראשונה? תהיו בטוחים שהקורס שתבצעו אצלנו יותאם בדיוק לצרכים שלכם, לסיכונים בסביבת העבודה שלכם ולדרישות המשרד הממשלתי אשר אחראי על התחום שלכם. לדוגמא, מדבירים יעברו קורס עזרה ראשונה בדגש על חומרי הדברה, התמגנות מפני חומרים מסוכנים, סכנות שמצויות בתחום ועוד. מורים, יעברו הדרכה הכוללת טיפול באלרגיות, עילפון, חנק ועוד דברים שכיחים בכיתות לימוד.

קורס עזרה ראשונה בנקר מדיק

למה לעשות קורס בנקר מדיק?

חברת נקר מדיק הוקמה ב2010 ומאז מספקת הדרכות עזרה ראשונה, קורסי עזרה ראשונה, רענוני עזרה ראשונה באופן בלעדי, ועל כן משקיעה את כל המאמצים בפיתוח קורסים מקצועיים ואיכותיים. איך זה בא לידי ביטוי? החל משלב ההרשמה, אשר מתבצע באופן קל ויעיל, דרך השירות לקוחות שיתן לכם מענה לכל שאלה, בכל זמן, עד לקורסים שמתנהלים בצורה המקצועית ביותר, על ידי מדריכים מנוסים אשר נבחרים בפינצטה, ולומדות אשר מעבירות את החומר בצורה קלילה, מובנת ומלמדת.

נכון, אנחנו לא אובייקטיבים, אבל הלקוחות שלנו כן. לכן, הם השאירו לנו למעלה מ11,000 ביקורות חיביות (5 כוכבים) בגוגל, אשר מתארות את החוויה שלהם לאחר ביצוע קורס עזרה ראשונה אצלנו. מזמינים אתכם להיכנס, לקרוא ולעשות את הבחירה הנכונה.

טבלת השוואה בין הקורסים

מתלבטים איזה קורס עזרה ראשונה הכי יתאים לכם? החלק הזה בדיוק בשבילכם. ראשית, אנחנו מציעים לבדוק האם יש רגולוציה שמגדירה לכם מה סוג הקורס המתאים. לדוגמא, מאמני כושר מחויבים לבצע קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות, בזמן שסייעות בגני ילדים יסתפקו בקורס עזרה ראשונה של 4 שעות. משיטים לדוגמא, ידרשו על פי הנחיות משרד התחבורה בקורס עזרה ראשונה בהיקף 44 שעות פרונטלי, בעוד מורי דרך יוכלו לבצע אותו גם בצורה היברידית.

במידה ואין רגולציה ספציפית בענף שלכם, או שאתם מעוניינים לבצע את הקורס עזרה ראשונה לידע כללי, אנחנו ממליצים להציץ בטבלה הבאה ולהתאים לעצמכם את הקורס שתרצו. בכל אחד מהקורסים, תוכלו גם לבקש הערכת עלויות כדי להבין האם הקורס עזרה ראשונה עומד בתקציב שלכם.

בכל החלטה שתקחו, ובכל שאלה שתתעורר - אנחנו זמינים בטלפון, ווצאפ או אימייל לבחירתכם. קדימה, שתהיה צפייה מהנה!

נושא פירוט קורס החייאה בהיקף 4 שעות קורס עזרה ראשונה בהיקף 8 שעות קורס עזרה ראשונה מתקדם (22/28/30) קורס עזרה ראשונה בהיקף 44 שעות קורס עזרה ראשונה בהיקף 60 שעות
מבוא לעזרה ראשונה הכרות עם תחומי האחריות של מגיש עזרה ראשונה V V V V V
החייאת מבוגר לימוד ביצוע סכמת החייאה על אדם מבוגר V V V V V
שימוש בדפיברילטור הכירות עם המכשיר בצורה טכנית ושילובו בתהליך ההחייאה V V V V V
החייאת ילדים ותינוקות לימוד ביצוע סכמת החייאה על ילדים ותינוקות V V V V V
חנק גוף זר ביצוע תמרון הימליך לאדם מבוגר וילד, או טפיחות גורדון לתינוק V V V V V
עילפון דרך טיפול במטופל חסר הכרה נושם V V V V V
מצבי חירום בתינוקות פרכוסי חום, תסמונת מוות בעריסה, שכחת ילדים ברכב, היכרות עם נתוני ההיפגעות ודרכים לצמצום התופעה V V V V V
מערכת הדם ומחלות לב היכרות עם כלי הדם השונים ודרכי זיהוי למחלות לב V V V V
הלם היכרות עם סוגי ההלם השונים ודרכי הזיהוי V V V V
עצירת דימומים עצירת זרימת הדם מהגפה באמצעות לחץ ישיר או עקיף V V V V
אנטומיה בסיסית היכרות עם האיברים השונים בגוף V V V V
זעזוע מוח דרכי טיפול במקרים של חבלה קיצונית בראש V V V
שברים דרכי קיבוע ושמירה על הגפה עד לפינוי לבית החולים V V V
פגיעות בעלי חיים ארסיים זיהוי בע"ח הארסיים השונים ודרכי טיפול בעקיצות או הכשות V V V
פגיעות אקלים התמודדות עם היפרטרמיה, היפוטרמיה ומכת חום V V V
נפילת סוכר דרכי טיפול במקרים של ירידה במאזן הסוכר בגוף V V V
שבץ מוחי דרכי זיהוי למקרים של שבץ מוחי והנחיות לפעולה מיידית V V V
הרעלות סימנים להרעלה ודרכי טיפול V V V
הרעלת אלכוהול טיפול במצבים של שתייה מופרזת, כולל הרעלות מחומרים מסוכנים V V V
אסטמה טיפול בקוצר נשימה V V V
היפר-ונטילציה הגורמים, הסימנים ואופן הטיפול במצב זה V V V
פגיעות בעמוד השדרה תפקיד עמוד השדרה, סכנות בפגיעה בעמוד השדרה, סימני פגיעה V V V
אלרגיה ושימוש באפיפן זיהוי מקרים של אלרגיה חריפה ודרכי טיפול, שימוש נכון במזרק המכיל חומר לטיפול במקרי אלרגיה חריפה V V V
כוויות ושאיפת עשן טיפול נכון בכוויות עד להגעה לבית החולים, היכרות עם שטח ועומק הכוויה, הסכנות בשאיפות עשן, זיהוי ושיטות טיפול עד לפינוי V V V
התחשמלות היכרות עם מגוון הסכנות בהתחשמלות ודרכי טיפול לאחר המקרה V V V
אפילפסיה טיפול נכון בחולי אפילפסיה V V V
טביעה טיפול בטביעה רטובה וטביעה יבשה, כולל ביצוע סכמת החייאה בדגש מקרה V V V
החייאת חמצן מכשירים שימוש בתיק המכשירים הכולל אמבו, מנתב אוויר, סקשין, חמצן ודפיברילטור V V
פגיעות צלילה למידה אודות פגיעות הצלילה השונות, אשר ללא זיהוי נכון מהוות סכנת חיים V